Inventum PW820BG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum PW820BG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

maryana 26-03-2011
Geschreven voor: Inventum PW820BG

Ik ben fanatiek aan het sporten en heb daarom een weegschaal gekozen die ook vet en vocht e.d. meet.

Het gewicht weegt deze weegschaal zeer nauwkeurig, maar de rest klopt totaal niet. Het vetpercentage is op deze weegschaal 10% lager dan op de weegschaal bij de dietiste.

Ik zou deze weegschaal dus wel aanraden als je alleen voor het gewicht een weegschaal zoekt, maar als je de rest ook graag wil weten, dan zou ik toch voor een andere gaan.

Day111 26-01-2011
Geschreven voor: Inventum PW820BG

Weegschaal al langer dan een jaar in bezit en helemaal geen problemen mee gehad. Zelfs de batterij is nog niet leeg geweest. Weegt nauwkeurig en het instellen van de personen is zo gedaan.

jooptest 17-01-2010
Geschreven voor: Inventum PW820BG

Deze weegschaal komt wat gewichts aanduiding overeen metde weeg schaal van de dietiste.De vormgeving is mooi strak/modern.
De prijs/kwaliteit is goed.
Makkelijk in te stellen,maar de vele extra`s vet/vocht meting etc.had voor mij niet gehoeven.

MWie 21-05-2008
Geschreven voor: Inventum PW820BG

Deze personenweegschaal scoort op prijs/kwaliteit verhouding erg goed.
Het instellen van de persoonlijke gegevens is erg makkelijk. De sensoren van de weegschaal reageren goed op contact met de blote voet en het schermpje is duidelijk te lezen. Verder is het formaat van de weegschaal erg handig, hij past bijvoorbeeld prima onder een smalle badkamerkast.